10 Illusion Products You’ll Never Figure Out!

10 Illusion Products You’ll Never Figure Out!

10 Puzzles That Look Hard But Are Actually Easy! ➡ https://www.youtube.com/watch?v=hQ3svld0V70
10 Easy Science Tricks That’ll Impress Your Friends! ➡ https://www.youtube.com/watch?v=24dmC6g_yN0

In today’s video, you might think that your eyes are playing tricks on you….maybe they are or maybe they aren’t?! That’s for us to know and for you to find out, lol! Join us in todays video as we put our minds to the test and challenge ourselves to solve 10 illusion products! Let us know in the comments which products were your fav AND if you would like for us to make another illusions/mind tricks video!

TWITTER ➡ https://twitter.com/Hi5DopeorNope
INSTAGRAM ➡ https://www.instagram.com/hi5dopeornope

If you want to watch videos from Hi5 Studios, consider checking out these awesome videos by other channels in our network!

Battle Universe ➡ https://www.youtube.com/watch?v=329oobSfvNA&t=530s
Get Good Gaming ➡ https://www.youtube.com/watch?v=gsgYTXXuvl0&t=87s
Totally Trendy ➡ https://www.youtube.com/watch?v=zgqBltgswo8

You may also like...

31 Responses

  1. Zeth vlogs and gamings says:

    Tanner:*Says Real estate*

    Me:

    My brain: It’s free real estate

  2. James Tobin says:

    As a magician I can day the invisible deck is an amazing routine when done properly. Won several beers at the bar doing it haha

  3. shane smith says:

    Next item: Mirror glass pro
    Product: Nope
    Content: Dope

  4. Jay Dominoes says:

    Everyone: spill it

    Me: spill what?

    Nobody: bless you

  5. AjPonce Vloggs says:

    invisible spell:
    product: NOPE
    editor: mega dope🤣🤣🤣

  6. AdrienNoirAgreste says:

    Kinda feelin’ sad now because I have the Poly Sphere app😔😂

  7. Emma Lavis says:

    Michael and Matthias: watching the video

    Tanner in the other frame: (@-@) nom nom nom

  8. BLUEJACKET 97 says:

    Today’s videos top 10 illusion products will never be able to figure out
    number one women

  9. Fluffy_Knight says:

    Tanner : You’ll never figure out how these work.
    Me : *Pulls out a Chalk Board* I don’t need sleep, I need answers.

  10. Lucifer ØwØ says:

    Sun Glasses Matt : asleep

    Dope or nope team: Is he asleep

    Tanner and Micheel : nah I’m pretty sure he’s dead

  11. A Bit Of Everything says:

    The red triangle stick illusion is a MEGA NOPE

  12. IHateUsername s says:

    No one:

    Matt: I’m wearing these glasses because I have a infection

  13. Donutfilms 12 says:

    Lol plz solve the rubiks cube to the right of Matthias!!! 😂

  14. Mia Potts says:

    ‘Who would’ve thunk’

    we love grammar.

  15. David Bloom says:

    *mirror glass*

    “requires no skill” so it should be good for Tanner

    Tanner: *screws it up still*

  16. XDFalmer says:

    WOW tanner how did you get my card?

    I chose the whole deck.(like to support tanner)

  17. Iankevin Buenaventura says:

    No one:
    Literally no one:
    Tanner: at 18:36 and u put this together and u make babies …..
    Me: tanner u know this is a kid friendly channel right??

  18. Matthew Laxamana says:

    Matthias: We wear glasses to secretly go to sleep

    Me: What I want to do in school

  19. Little Dahm says:

    You should do mega nopes
    The concept would be the same as mega dope but you have to destroy the product. That would be awesome.

  20. TheNewMoney YT says:

    He protecc
    He attacc
    But most importantly…
    Matt makes his eyes go blacc

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *