FINDING OUT I’M PREGNANT AND SURPRISING MY BOYFRIEND

FINDING OUT I’M PREGNANT AND SURPRISING MY BOYFRIEND

We are so excited to finally share with you that we are having a baby! I found out I was pregnant and surprised Adam on valentine’s day! Do you think we’re having a boy or a girl?

LENA’S SOCIALS
https://www.instagram.com/lenatheplug

https://www.instagram.com/lenazeeangel/

ADAM’S SOCIALS
https://www.instagram.com/adam22/

https://www.snapchat.com/add/adam22hoe

TONY CAT 🙂
https://www.instagram.com/iamtonycat/

#livepregnancytest #firstpregnancy #pregnant

You may also like...

56 Responses

  1. Gabriela L. says:

    You changed Adam. I haven’t watched vids in a while and he seems different in a good way. I love it, congrats !

  2. Kyla Lovette says:

    lena telling tony she’s pregnant before she tells adam has the same energy as colleen telling her cat she was pregnant before she told anyone else

  3. Yeezy Police 1⃣ says:

    Ok so adam joked about nuttin in Lena for the first time without a condom in their threesome video with another girl. And he joked about “what if she gets pregnant during this threesome?” Well it was around this time he did that… awkward!! 🤦‍♂️😂

  4. Miss Mikaela says:

    Btw this is the most adorable I’ve ever seen Adam I love this side of him he’ll be the best dad and so protective !

  5. Maria Jade says:

    OH MY GOD LENA. you have no idea how happy I am for you. You’re going to be the most caring, and wholesome mommy❤️🥺

  6. ItsAndy says:

    the baby’s gonna be rolling perfect blunts by the age of 5

  7. miriam k says:

    Felt weird asf texting my boyfriend “Lena the plug is pregnant”😂😭💗

  8. シGianna says:

    That child is gonna have the best most cool parents EVER

  9. Mel’s Life says:

    Oh my god the “hi, happy Valentine’s Day” was sooooo cute 😭😭😭😭😭😭😭😭

  10. RC99mx says:

    Haven’t watched Adam in a few years probs since like 2016/2017. Seeing from the outside in, you guys have changed so much (in a positive way). Adam killed me when he said “omg that is so adorbs” lmao idk yy

  11. Jane Doe says:

    You got pregnant so easily and fast.. you’re so lucky.

  12. AsHLiegH-MaRie HoPe says:

    THIS isnt apparent YOU’RE “A PARENT” haha

  13. amazon seller says:

    You’re the cutest telling Tony 😂

  14. Raising Ronan says:

    I’ve never been so excited for someone to be pregnant. Even when I was pregnant. Please keep making pregnancy vlogs.

  15. Megan Lopez says:

    I always ugly cry when I find out about people’s pregnancies 😂 like I saw the title and literally immediately started tearing up ahah sheesh

  16. Taylor Yuill says:

    “Holy shit for once in my life I actually find myself speechless” god he’s so precious

  17. Madi Bailey says:

    could you imagine growing up & having the most iconic youtube parents

  18. Chloe Ettinger says:

    I melted when he looked at her and said “you’re gonna be a beautiful mother” ❤️

  19. I love London says:

    It’s so weird I’ve only seen them in a couple things but I watched the entirety of this video and I think I’m a fan?! I loved how genuine everything was and sweet and yeah wow I’m rly happy for them!

  20. Liam says:

    Imagine growing up and watching both your parents on p0rn hub

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *