John Legend – Love Me Now

John Legend – Love Me Now

John Legend’s official video for “Love Me Now”

Pre-order his new album ‘DARKNESS AND LIGHT’ today! http://smarturl.it/DALalbum

Follow John Legend:
Website: http://www.johnlegend.com/
Facebook: https://www.facebook.com/johnlegend
Twitter: https://twitter.com/johnlegend
Instagram: https://www.instagram.com/johnlegend/
Snapchat: https://www.snapchat.com/add/johnlegend

You may also like...

20 Responses

  1. Kathryn Wilson says:

    I know no one will see this comment

  2. Erjo Llupi says:

    ????

  3. Khaliifa Da Kid says:

    Zero Dislikes

  4. DJ Madox says:

    before 1 million squad where are you?

  5. Bryan van den Berg says:

    when ur under the 100.000 views knowing this song will get millions

  6. L Kristóf Martin says:

    Hey son what has 4 legs and doesn’t breathe

    “You’re not fooling me dad, a chair!!”

    Not this time, your dog died.

  7. Luhpcake says:

    me arrepiei toda aqui. que música linda, que vídeo lindo. Parabéns, John?❤

  8. Elena Suarez says:

    Who is here with me before this beautiful song gets huuuuge? ???
    Here’s another cool new song on youtube for a nice friday: Benedict Ammann
    – The Rules
    I hope you’ll love it as much as I do! Love from Rome (Italy)

  9. Mai Pulvera says:

    THAT BABY’S A ‘LEGEND’. Get it? Hahaha. No? Okay.

  10. GoldenBoy 19 says:

    My mom say if I ever gt 500 like on YouTube she will stop smoking plz help
    me out guys

  11. Laila Nait says:

    Pulling me further
    Further than I’ve been before
    Making me stronger
    Shaking me right to the core, oh
    I don’t know what’s in the stars
    Never heard it from above, the world isn’t ours
    But I know what’s in my heart
    If you ain’t mine I’ll be torn apart

    I don’t know who’s gonna kiss you when I’m gone
    So I’m gonna love you now, like it’s all I have
    I know it’ll kill me when it’s over
    I don’t wanna think about it, I want you to love me now

    I don’t know who’s gonna kiss you when I’m gone
    So I’m gonna love you now, like it’s all I have
    I know it’ll kill me when it’s over
    I don’t wanna think about it, I want you to love me now

    (Love me now, love me now)
    Oh, oh, love me now, oh, oh, oh, yeah
    (Love me now, love me now)
    Oh, I want you to love me now

    Something inside us
    Knows there’s nothing guaranteed, yeah
    Girl, I don’t need you
    To tell me that you’ll never leave, no
    When we’ve done all that we could
    To turn darkness into light, turn evil to good
    Even when we try so hard
    For that perfect kind of love, it could all fall apart

    And who’s gonna kiss you when I’m gone?
    Oh I’m gonna love you now, like it’s all I have
    And I know it’ll kill me when it’s over
    I don’t wanna think about it, I want you to love me now

    (Love me now, love me now)
    Oh, love me now, oh, oh, oh
    Love me now
    (Love me now, love me now)
    Love me now

    Oh I don’t know how the years will go down, it’s alright
    Let’s make the most of every moment tonight

    I don’t know who’s gonna kiss you when I’m gone
    So I’m gonna love you now, like it’s all I have
    I know it’ll kill me when it’s over
    I don’t wanna think about it, I want you to love me now

    I don’t know who’s gonna kiss you when I’m gone
    So I’m gonna love you now, like it’s all I have
    And I know it’ll kill me when it’s over
    I don’t wanna think about it, I just wanna love you now

    (Love me now, love me now)
    Oh, oh, love you now, oh, oh, oh
    (Love me now, love me now)
    Love you now
    Oh, love you now, oh, oh, oh, oh

  12. lleria selman says:

    am I the only one that got all emotional and shit for this video ?

  13. Sid says:

    why people dislike…..!! ? if u don’t like…just change it…!!

  14. pink 355 says:

    türk var mı türk

  15. Camelia Meftoul says:

    The world really needs this right now

  16. Nella Bella says:

    John Legend and his wife are goals ?

  17. Taca Mulesta says:

    Cadê os BR aqui hein?? ❤️❤️❤️

  18. Lucas Alves says:

    ? all perfect ??

  19. Pablo Rivera says:

    The irony, john legend funds abortion clinics while making videos of
    babies…

  20. The Gentleman Cave says:

    Im here before this song is getting hit … such a legend :)