Luh Kel – Wrong (Official Music Video)

Luh Kel – Wrong (Official Music Video)

Official Music Video for ‘Wrong’ Out Now on Cinematic
Stream: https://ffm.to/luhkelwrong
Subscribe: https://bit.ly/2YN32eC

Directed by @joanpabon
Produced by @JuniorJimenez
Production company @blanksquareproductions
Executive producer @edgaresteves, Jonny Shipes, Adam Ben
DP @cory.brumester
Edited by @joshuaValle
Label Ricky Zanders

Song Produced by Jonnyshipes, 11vn & BubbagotBeatz

Follow Luh Kel
https://www.instagram.com/lifewluhkel/

https://www.facebook.com/lifewluhkel/
http://vm.tiktok.com/ec4YaY/

Follow Cinematic
https://www.instagram.com/cinematicmusicgroup

https://www.facebook.com/cinematicmusicgroup/
https://www.youtube.com/user/Cinematictv1

Lyrics:
Girl my mood changed when you walked through the door
Before you came it was tears on the floor
Girl your so perfect
I think that it’s working
You gave me your love now I really want more
Girl your so different apart from the rest
Cool, I dropped out I don’t really take test
You gave me your love
I’m addicted like drugs
Girl I think you the plug you the one with the best
You did me wrong x8

All by my side
Argue let’s talk
I need you by my side
You had my back when the gang used to slide
Now you gone tell me you done wit my time
I thought that I needed you in my life
All of them times that you talked but you lied
Girl you was down and you told me you roll like my Rollie I’m done cuz you lied with my guys like nah
The only plan was to ball
Remember them times that we fall
But we got up and fought
I tried to leave you would stall
Baby I gave you my all my all my all
No car we rode in the backseat
Yeah you used to ride like a taxi
My heart fell so deep in the Black Sea x2

#LuhKel #Wrong

You may also like...

50 Responses

  1. SimplyRelax says:

    Yes my heart is now whole🥰😍

  2. Sa'Mya B says:

    THIS SONG BEEN ON REPLAY ALREADY 👑💯 IM SO HAPPY RIGHT NOW AND THE VIDEO IS BOOM PERIODTT 💛🤞🤗👑

  3. Miss. Extraa says:

    I COULDNT WAIT ANYMOREEEEEEEEEEE AHAHAHHAHAHAHAHHAHA IT CAME OUTTTTT

    Edit: Yes ik i was 41 mins late💀💀💀

  4. Fwyg Ireana says:

    Yasssss buu why tf she come back like yuh did my man wrong baby 😭😭🔪🥰🥰

  5. Jayla Reaves says:

    Girl my mood changed when u walked thrue the door before u came in was tears on the floor

  6. Nettley says:

    i remember when i used to watch all your videos on Instagram and now look at him shinin💪🤑🥰keep grindin

  7. Instrument Addicts says:

    Who needs FIRE Melodic Type Beats?!?! Comment/Like Below 🔥👌🏾🔥👌🏾🔥

  8. Siomai Rice says:

    Who else repeated this song again and again?

    I know i did.

    Edit: omg tnx for the 300 likes ❤️❤️❤️❤️

  9. ItsJamie Yo bitch says:

    Girl my mood changed when you walk through the door
    Before you came there were tears on the floor
    Girl you so perfect i think that its workin
    You gave me your love now i really want more
    Girl you so different, apart from the rest
    Cool i dropped out, I don’t really take tests
    You gave me your love now i’m addicted like drugs
    Girl i think you the plug, You the one with the best

    You did me wrong
    You did me wrong
    You did me wrong
    You did me wrong
    Girl you did me wrong
    You did me wrong
    You did me wro-o-o-ong

    All by my side
    Argue less talk i need you by my side
    You had my back when the gang used to slide
    Now you gone tell me you done with my time
    I thought that i needed you in my life
    All of them times that you talked what Girl you was down and you told me you rolled like my rollie
    Im done cause you lied with my guys like nah
    The only plan was to ball
    Remember them times when we fall, but we got up and fought
    I tried to leave you and stall Baby I gave you my all, my all, my all
    No calling, road in the back seat, yeah you used to ride like a taxi
    Yeah my heart feel so deep in the black seat, My heart feel so deep in the black seat Girl my mood changed when you walked through the door
    Before you came there were tears on the floor
    Girl you so perfect I think that its workin’
    You gave me your love now I really want more
    Girl you so different apart from the rest
    Cool I dropped out, I don’t really take test
    You gave me your love, I’m addicted like drugs
    Girl I think you the plug, you the one with the best
    You did me wrong,You did me wrong
    You did me wrong,You did me wrong
    Girl you did me wrong, You did me wrong
    You did me wro-o-o-o-n-g 🔥🔥🔥🔥🔥

  10. KANOR says:

    Commenting before it gets famous! 😀 good song!🔥🔥🔥😍 Nice one luh kel😂😂😂😂👌👌👌

  11. Micayla _Duh says:

    Omg!!!! I’ve been. Waiting so long for this song to drop and it’s finally here 😫 I’m so happy 😆🖤

  12. Stunneen says:

    SOOOOooooooo, this is the best song of 2019 coming from nowhere fr. Who agrees ?

    Btw, I made a lyric video with a sweet mood animation if you’d ever wanted to give your opinion. Would made my day !

  13. Samuel Lalawmpuia says:

    Who’s here before it goes viral..
    Hit like 👍🏻
    👇🏻

  14. Kyra Jlo says:

    Watch He Blow Up Blow Up And All Of A Sudden Everyone ”Been There Since Day One”🙄🧐 But I Love Himm🤗❣.

  15. Aveya Cantrell says:

    My new fav song. It finally dropped ❗️❗️💯💯

  16. Vierda Bastien says:

    He reminds me of Yk Osiris a little tbh 🤩❤️

  17. just Dreaming says:

    Shout out for having a Darkskin queen💜👸🏿

  18. Luh Kel says:

    Thanks Y’all For All The Love ❤️

  19. Snipezツ says:

    I did not like this song… I LOVED it ❤️❤️️❤️️❤️️😍😍😍

  20. Lil Complex says:

    This the kinda song I can listen to a 1 hour loop and rewind that 🚫🧢🔥🔥🔥😭

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *