REOPENING JEFF’S BARBERSHOP [RAT INFESTATION]

REOPENING JEFF’S BARBERSHOP [RAT INFESTATION]

Jeff’s Barbershop merch is available now at 👇

Follow my Instagram
https://www.instagram.com/jeff
Twitter

People in this vid:
Matt King – @mattrking
https://www.youtube.com/channel/UCs6YTW-gbx2EoVXk0Gv4AUg

Outro song by
Simon Rex
https://www.youtube.com/user/dirttothenasty

Camera/ Editor
Oscar Alva
https://www.instagram.com/oscaralva

Assitant to the assistant Editor
Joe Vulpis
https://www.youtube.com/channel/UCJRb6jaNxNjkLfVg_z8VQ3g

You may also like...

48 Responses

  1. Jeff Wittek says:

    Smash the like button on this vid if we hit 30k I’ll release the full version of Zane singing in next barbershop

  2. Incredible Unicorn says:

    I can’t be the only one thinking Mike needed the haircut more than Matt 😂

  3. Liam Ruff says:

    Along with being the whitest human alive, Matt is also the most defensive.

  4. Liza Arias says:

    Like Rihanna once said: a rat is a rat

  5. Nina Ballow says:

    no one:
    literally, absolutely no one:
    Matt: To be, or not to be? That is the question—Whether ’tis nobler in the mind to suffer The slings and arrows of outrageous fortune…

  6. Regs Delmundo says:

    You know some people think that this whole “feud” is real.

    • kayla says:

      Regs Delmundo I think it has some truth to it. At least on Matt’s part lmao

    • Ibrahim Farid says:

      @mared seeley. Looooool I was gonna reply the same thing.

      It kinda started as a whole joke, but it accidentally has revealed that Matt is kinda disconnected with reality or is insecure about something. I’m kinda disappointed because although it’s all a _joke_ from Jeff, it has actually made me kinda dislike Matt after revealing his true-ish behaviour oops. I mean, I can’t really say for sure what Matt’s like in his deepest darkest moments but I can definitely spot some kinda burning insecurity that he keeps defending himself when everyone else is making a joke.

      And don’t get me wrong, insecurities don’t always arise from the fault of the insecure person. It could be from the way they were treated in the past. They often lead to mildly irrational behaviour however.

    • Josephine Strand says:

      Ibrahim Farid amen!

    • Qualia says:

      @Ibrahim Farid Literally everyone is insecure about something. People just show it differently. I don’t even know if he’s a really good actor or for real. Drama creates views and views equals money. Most people who have autoimmune disorders have had a lot of stress in their lives. Stress, anxiety, defensiveness. insecurities and drama are related. Gotta put the jokes on camera for income and maybe he gives an actual apology off camera or not. Speculation becomes useless though and just feeds the drama more. So you’re basically helping Matt by starting a conversation about how you don’t like him lmao. Haters fill wallets these days

  7. Prajwal Purohit says:

    Jeff: it kills everyone but humans. And starts to profoundly pet the dog claiming it to be his own son.
    Also jeff: I don’t hurt people less attractive than me and continues “Matt you have nothing to worry about”.

  8. Luke Miller says:

    The “anti-semitic, asymptomatic” joke killed me.

  9. Hayden Stone says:

    Matt trying to get out of the race situation was the whitest thing ever.

  10. Aaron PG says:

    A lady from “super cuts” said it was bad??? Super cuts🤢🤢

  11. Daniel Lopez says:

    Why aren’t we talking about Zane’s vocals lol

  12. shipdestroyer 33 says:

    Jeff: ‘I never thought I’d say this, but I miss you Jonah’
    Jonah: ‘I miss you too man’
    Jeff: ‘alright, enough with all the bullshit…’ 😂😂😂

  13. Josaiah Masso says:

    Jeff: throws scott poster
    Scott: “why am i even alive”

  14. kdeez says:

    Matt: I’m not that white

    Also Matt: Dilly Dally

  15. Larry Pickens says:

    I will never forget that Matt was the only one to truly appreciate Jeff’s painting prank on David

    • Jacab Cline says:

      B I bruh what is even the point of saying all this shit about something you have no information about. Just because Matt liked a prank on David (who has in the past pranked him) doesn’t mean he hates the guy and is jealous of him. Keep ur dumbass negative comments to urself.

    • Wkend says:

      Imagine ppl who think the beef is real

    • Anushka Govindraj says:

      I will never forget that Matt ratted Dom out soooo fast when David pulled the cop prank, and when he ratted Jason and the other people out when he got kicked out of a restaurant 👌🏻

    • henk - says:

      @B I hahaha bro calm the fuck down. Just cus you watched a couple of vlogs and maybe follow them on social media doesn’t mean you know their lives

    • Carly says:

      B I where are you pulling this from. Matt is living his own life, he has no interest in even being compared to David. The only person who is jealous of David and is trying to beat him is Alex Warren

  16. Zaynab Bader says:

    Mat: “I’m not that white”
    Also Mat: uses the word DILLY DALLY
    😂😂

  17. Aisha Malhotra says:

    People calm down . That’s how matt is . He also knows this feud or whatever is a joke

  18. NoahIsWise says:

    “That’s dangerous be careful with it” yup he’s white

  19. Mathilde V says:

    matt: “i’m not that white”

    also matt: this should be called the dilly dally salon

  20. Yeee eet says:

    When he said I don’t only like white people im a democrat that’s makes absolutely no sense

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *