Trailer: Reports in Five States: Fear the Walking Dead: Series Premiere

Trailer: Reports in Five States: Fear the Walking Dead: Series Premiere

Don’t miss the premiere of Fear the Walking Dead. August 2015, only on AMC. For more Fear the Walking Dead videos: https://goo.gl/P1AXdM

Subscribe to the AMC YouTube Channel : http://goo.gl/qSMzej
AMC : http://www.amctv.com/
AMC on Facebook : https://www.facebook.com/amc
AMC on Twitter : http://twitter.com/AMC_TV
Sign Up for the AMC Newsletter : http://www.amc.com/newsletter-subscription
Fear the Walking Dead: https://goo.gl/P1AXdM

You may also like...

20 Responses

  1. mjstory1976 says:

    #127

  2. jason20599 says:

    Don’t worry guys, we all know this bitch is gonna die first

  3. Dimitri Vincheov (Truth Soldier 56) says:

    LOL!! just like the reaction people give me when I tell them the NWO
    conspiracy is real…stupid ass sheeple

  4. Dimitri Vincheov (Truth Soldier 56) says:

    +BOB FRYE LMAO!!!

  5. BOB FRYE says:

    Agreed, don’t try;
    especially female creatures.

  6. Nicholas Fetherston says:

    It’s Eugene’s nephew.

  7. Vincent Audy says:

    Omg of the overall acting look like this, that will be really boring.. :/

  8. Msy Mel says:

    Meh! these promos are silly. first scared-shirtless-skinny boy running and
    now pimples…i will watch the first episode to see where this is going. I
    love Kim Dickens though.

  9. John Ryan Carter says:

    New preview for Fear The Walking Dead.

  10. John Ryan Carter says:

    +Josie Guerra Flores Hey Josie! How are you? Yeah #FTWD is going to be
    good Kirkman and Nicotero are behind, and I can’t wait! Always #TWD first
    always but this will be good. Also haven’t read the two yet very
    interesting!

  11. John Ryan Carter says:

    +Amanda Baratta Hey I’am good. Why thank you don’t make me blush how is my
    east coast beauty doing?

  12. Josie Guerra Flores says:

    Glad to see a bit more trailers of FTWD definitely gaining momentum. Thanks
    for the post +John Ryan Carter I’m super happy they released double issues
    of the comics this month too. Very interesting!

  13. Amanda Baratta says:

    Oh yea…getting excited ova here!!lol. How are my favorite west coast
    hottie..

  14. Angela Bird says:

    “The authorities would tell us.” Please. They wouldn’t tell us shit.

  15. Spyder Fweek says:

    Ha Ha Ha! It’s a pizza face! 

  16. Jorge duenez says:

    I hope he survives becausr he is already smarter then Carl.

  17. MasterBluePrint says:

    That’s awful how people don’t believe in nerds and ignores the warnings.

  18. Douglas Snyder says:

    I don’t think that the “Authorities” would tell us anything since the
    government do keep secrets from us. So, what kind of authority is
    that?!?!?!?!?!?!

  19. Rob “Mr Graveyard” Manetta says:

    “You need to spend less time online ok? The authorities would tell us”
    When your mom will say that to you…Then you’ll know you’ll need to…
    FEAR THE WALKING DEAD!

  20. atombot89 says:

    This looks goofy, looks like a parody or some shit.