Undercover Lyft with Demi Lovato

Undercover Lyft with Demi Lovato

Watch Demi Lovato take a break from her Future Now tour and CAST speaking events to go undercover as a Lyft driver. Even after some Jonas Brothers jokes and a few performances behind the wheel, passengers in Denver never saw it coming.

Want to know more about CAST Centers and what Demi’s up to with them? Check out www.castcenters.com

You may also like...

20 Responses

  1. Selena's Twenty Øne Crybabies//bæs (LittleMissTrendy) says:

    As a selenator that bit about Selena was H I L A R I O U S 😂💜

  2. BriaAndChrissy says:

    LOL This is AMAZING!!!!

  3. Alexia says:

    She’s said in many interviews that she appreciates Selena as an artist and
    she thinks she has talent! Do some thinking people, she was mimicing the
    selenators who insult her on social media. (in a way that shows something
    about them… and not her though)

  4. Joe Dave says:

    is that one girl at 2:40 from buzzfeed or something she looks really

  5. Sassy Grassi says:

    “I’ve actually been traveling the country with my ex boyfriend’s brother.”

  6. Jherome Albay says:

    I would know it was her as soon as I get in the car… Wtf

  7. ares says:

    Demi saying that Selena has a better voice than her had me dying cause it’s
    obviously not even close to being true lmao

  8. rico b says:

    I would’ve started masturbating under a blanket

  9. FeastsandFires says:

    This is such bad acting that it hurts.

  10. Karen says:

    Okay, but how the fuck are you not gonna know that’s Demi Lovato! 😒

  11. belleguimaraess says:

    this is so fake it makes me cringe

  12. Sky Of Melee Hell says:

    The tall girl is fucking gorgeous.

  13. Erik Berndt says:

    I was literally in the fucking city and *got* a Lyft ride that day. So
    close, yet so far.

  14. Lovely ROSES says:

    Demi singing Camp rock makes my heart really heart😂😂

  15. TheSykelolShow says:

    Demi who 😂

  16. Lorelei Carlson says:

    actors. so fake

  17. Narasukedon says:

    Lol ik this is fake because nobody would start singing camp rock w their
    lyft driver

  18. Alex Ziyah says:

    It might be real.. but two things…

    1) How can you not tell thats DEMI!?

    2) Who the hell sits in the front of an uber/lyft unless they have to?!

  19. The duck says:

    Y’all know damn week nobody is this talkative for this long with their lyf

  20. Taylor Grande says:

    En serio no te vas a dar cuenta que es Demi Lovato? Solo porque tiene una
    gorra y gafas de sol.. Y su voz? jaja, no soy su fan pero a kilómetros se
    ve que es Demi LOL