Youtuber Simulator

Youtuber Simulator

This is my actual youtube career.

You may also like...

20 Responses

  1. Blimblam says:

    Can you actually use that intro for every video.

  2. Intraextragamers says:

    LOL 😛 join Machinima= Suicide 😛 XD This game is so realistic
    Dont join them :)

  3. SuperKinahead says:

    if you would use that music intro, for every video you do from now on that
    would BE SO FUCKING COOL

    that intro was epic asf

  4. Kurto McBurto says:

    Dunky can you give me one of your Bro Fisting T-shirts?

  5. KevinB_305 says:

    I can tell you like donkey kong country

  6. Griever305 says:

    Holy shit that car explosion was raw. O.o

  7. Benjamin Irons says:

    so good

  8. Rip man Mlg R.S.A says:

    fake

  9. stauner32 says:

    If you don’t know how to record videos properly, you shouldn’t be a
    Youtuber. That’s how it is. Buh-bye.

  10. Adam Cosenza says:

    hey dunkey, start playing dota, it would anger lots of people but it would
    make me quite the happy chappie

  11. RuneKatashima says:

    That roast at the end ;)

  12. RandomnessRules says:

    Those references to your LOL career!
    I’m fine u stopped playing tho

  13. Throw a Chair says:

    I was expecting your first HAL PC videos.

  14. oMLKYWAYo says:

    “Hitting a little close to home”- fucking killed me

  15. iso miki says:

    THEY GOT MY JAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMM

  16. floriol says:

    “GAY FURBY WRESTLING HULK HOGAN”

  17. babykylec says:

    “a black worm, a jewish worm, whats the difference in outer space?” –
    Dunkey 2016

  18. ninjawastaken / says:

    pls do lets play of sling kong is very good game it would make me stop
    crying at night yu are ma hero dunkey 💯

  19. allfamyankee85 says:

    Not sure wtf I saw

  20. Kevork Sulahian says:

    i hope you make more videos maaaaaaan