MACKLEMORE FEAT DAVE B & TRAVIS THOMPSON – CORNER STORE (Official Music Video)

MACKLEMORE FEAT DAVE B & TRAVIS THOMPSON – CORNER STORE (Official Music Video)

GEMINI – AVAILABLE NOW
http://smarturl.it/MacklemoreGemini

DIRECTED BY – Johnny LeFlare

WRITTEN BY
Ben Haggerty & Johnny LeFlare

CINEMATOGRAPHY BY
Mitchell Overton

STARRING
Macklemore
Dave B
Travis Thompson

PRODUCED BY
Honna Kimmerer

EDITED BY
Mitchell Overton, Johnny LeFlare, Ben Haggerty

ASSISTANT EDITOR
Phil Harvey

1st ASSISTANT DIRECTOR
Paul Dahlke

HAIR & MAKEUP
Jennifer Popochock
Shawn Shelton
Luce Cousineau

STYLIST
Therese Lefebvre

FEATURING
Isaac Sims Porter
Riley O’Donnell

PRODUCTION MANAGER
Nicola Kirkpatrick

ART DEPT
Karl LeFevre
Darcey Zoller

CAMERA DEPT
DP – Mitchell Overton –
Steadicam – Chris Duerkopp
1st AC – Coty James
2nd AC – Kyle Petitjean
Techo Crane – Ryan Haug / Sam Nuttman – Motion State

GRIP & ELECTRIC
Vince Klimek
Michael LePard
Shaun Bowlby
Chris Taranto
Mark Bueing

STUNT
Stunt Double – Bryan Riggins
Coordinator – Tyson Cecka

COLOR
Bryan Smaller – Company 3

AUDIO
Steve Becktold

SOUND DESIGN
John Buroker – HEARby

PRODUCTION ASSISTANTS
Antone Patterson
Liam Cheskov-Dahlke
Keaton Kinnaman
Cameron Sage
Jake Magraw

PLAYBACK
Tyler Dopps

CRAFTY
Justina Renoud
Scott Schoening

MOHO
Dave Nugent
Bobbi Gerlick

EXTRAS
Myles Gouveia, Dane Hilts, Gadisa Margarsa, Francesco Anichini, Dulce Montalvo
Chole Landrieu Murphy, Sterling Pearl, Manuel Perez, Kiana Kim Wyld, Jacob Allen

SPECIAL THANKS TO: Roger & Anne Kinnaman, Warsame, Shelton Harris, Tricia Davis, Ben Secord, Jim Mosey, Roy Merca, Kristina Rodgers, Debbie Crofts, Ron Leamon, Taylor Durand-Skaggs, Chris Swenson, City of Seattle Office of Film & Music, Seattle Police Department, Seattle Parks Dept, Sam & Summit Public House, Go 4 Nuge, Motion State, Koerner Camera, Jongchul Kim, Joshua Kim, Nigel Beauty, Mario Castro, Nannette Buroker, and Grady Chapman.

Macklemore Managed by Zach Quillen & Josh Dick

CORNER STORE SONG CREDITS

Macklemore
Corner Store feat. Dave B & Travis Thompson

Performed by Macklemore, Dave B and Travis Thompson
Co-Produced by Tyler “Damn Dude” Dopps, Jake One and Sam Wish

Written by: B. Haggerty; D. Bowman; T. Thompson; J. Dutton; T. Dopps; J. Karp

Lyrics by Ben Haggerty, David Bowman and Travis Thompson
Synth by Jake One
Drum Programming by Tyler “Damn Dude” Dopps
Bass Programming by Tyler “Damn Dude” Dopps
Horns by Joshua Karp
Additional vocals by Tyler Andrews

Mixed by Jon Castelli at The Gift Shop, DTLA
Mastered by Dale Becker
Mastering Assistant – Mandy Adams
Engineered by Tyler Dopps
Engineer for Mix Ingmar Carlson

Bengal Yucky (BMI)
David Bowman (BMI)
Travis Thompson (BMI)
Jacob Dutton (ASCAP) / Momo Elena Music (ASCAP) / Warner Chappell
Tyler Matthews Dopps (BMI)
Gutterfunk (ASCAP)
Samuel Benjamin Wishkoski (ASCAP) / Swish You Were Here Music (ASCAP)

© 2017 Bendo, LLC. All rights reserved.

You may also like...

56 Responses

  1. Liam P says:

    A bag of chips

  2. Trey Langley says:

    Here before 1M

  3. Macklemore LLC says:

    ALL SEATTLE EVERYTHING!

  4. Lukas D says:

    Corner store, 2 AM
    Got some mango Hi-Chews, a bag of chips
    Rollin’ through the city and we hide behind the tints
    In the Benz-o, got the Swisher out the window, then we dip
    Posted at the corner store, posted at the corner store
    Posted at the corner store, posted at the corner store
    Okay, 2 AM, I’m posted (I’m posted)
    All in my Jansport
    Moving to Utah, run with
    Might treat your block like a dance floor
    Finesse the rent out the landlord
    Mama said, “Pull your pants up”
    Bending corners, and scraper are loyal to tell my bands up
    I’m pushing, moving work, proving
    There’s commas on the way
    Put the pussy on pedestal, blow the medical to the face
    It’s sad that they know my face
    Rollin heaven in my new Wraith
    Declining the call from labels
    Still grubbin’ on struggle tastes
    They all wanna know what’s next, I don’t even know myself
    Nah, I don’t wanna hear your bullshit, I don’t really need your help
    I’m posted and smoking just like my uncles before me
    I politic with the stagnant, forget my day by the morning, it go
    Corner store, 2 AM
    Got some mango Hi-Chews, a bag of chips
    Rollin’ through the city and we hide behind the tints
    In the Benz-o, got the Swisher out the window, then we dip
    Posted at the corner store, posted at the corner store
    Posted at the corner store, posted at the corner store
    I grew up on Old English, that’s that malt liquor (aha)
    Never smoked a Backwood, it was all Swishers (uh-uh)
    Before I pulled a fake ID out on a bartender
    I was on bag of Cuban Z’s, walking off kilter
    We ain’t have no common sense
    Through that dirt and hop that fence (aha)
    Roasting, talking shit, we mobbing, I just got my mama’s whip (Hell yeah)
    We blow dank out that window
    Right with your tape up, it’s garbage
    I used to roll up a spliff, and I mixed the weed with the Parliament, ayy (oh shit)
    Couldn’t tell you ’bout our future (Yeah)
    We was on the corner, posted (yeah)
    Wasn’t thinking ’bout tomorrow (uh-uh)
    On the rooftop smoking (smokin’)
    Swisher guts in the Funyun bag (yes)
    I was just doing my thing (my thing)
    Hit the hot food aisle (uhuh)
    Got the gizzards instead of the wings (Gizzards)
    But it’s all love, run my route, play the course
    Sweatpants, shorts, wife beater, posted on the porch
    Reminiscing, 2:11, and we smokin’ on some Ports
    And getting hella faded
    Gotta re-up so you know we ’bout to hit the
    Corner store, 2 AM
    Got some mango Hi-Chews, a bag of chips
    Rollin’ through the city and we hide behind the tints
    In the Benz-o, got the Swisher out the window, then we dip
    Posted at the corner store, posted at the corner store
    Posted at the corner store, posted at the corner store
    Taking my time, working it out
    Counting the coin, breaking my back (yeah)
    All in my loins, all on my nerves
    Can’t get a break, but that’s my snack
    Call me Almond Joy, mama’s boy
    Can’t afford none of what you ordered
    Shit, I’m hardly on, not quite broke
    Off the wall but on the boarder
    Pushing pen to the paper for peso
    They wanna leggo
    Close construction, no room for the huevos (yeah yeah)
    You gotta love it
    That’s Benny, he like Montego, he save you like the gecko
    He not gon’ pay the debt ’til you ice, get OG Maco
    Boy so wonderful
    Them cheap thrills, they come and they go, yeah
    Talking ’bout we saved you a seat, boy, boy
    They don’t want no one to know long as you comfortable, yeah
    Corner store, 2 AM
    Got some mango Hi-Chews, a bag of chips
    Rollin’ through the city and we hide behind the tints
    In the Benz-o, got the Swisher out the window, then we dip
    Posted at the corner store, posted at the corner store
    Posted at the corner store, posted at the corner store
    Corner store, 2 AM
    Got some mango Hi-Chews, a bag of chips
    Rollin’ ’round the city and we hide behind the tints
    Out the Benz-o, got the Swisher out the window, then we dip
    Corner store, that’s all (Gemini)
    God, grant me the serenity to accept the things I cannot change
    The courage to change the things I can
    And the wisdom to know the difference

  5. Itz_NiqokZ_ PvP says:

    Who here before 1Million?

  6. FALLOUTFEVER says:

    Here before 10,000

  7. Silly Gaming says:

    New favorite song!😱

  8. xLionaTijger says:

    YAASSS! Again a good song! Love It!
    Slay it Macklemore!🔥

  9. Dubstep's Dreams says:

    Mackle(more) songs please yeah

  10. Kim Loi says:

    screw rapping,macklemore should just become an actor

  11. brammes says:

    Who’s here before 1 million?

  12. MORITZ - WirbellosenTerraristik says:

    Macklemore is and will always be the best rapper!
    #Legend #BestMusican

  13. CoolCat Carolena says:

    Macklemore looks hot even as an old fart, convenience store clerk #Gemini

  14. Soy Roberto Uribe says:

    que flow tan hpta el de Macklemore

  15. TwoMillionWays says:

    Who is watching in 2017? lmao

  16. Shonduras says:

    this song got me hooked on Travis Thompson 🙌

  17. Sean Orion says:

    Where Ryan Lewis at tho😭

  18. First Name Last Name says:

    Best song right now 😁🇺🇸

  19. First Name Last Name says:

    Who else watched half the video before realizing the old guy was Macklemore???

  20. First Name Last Name says:

    4:14 What did I just watch

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *