YoungBoy Never Broke Again – Hypnotized (Official Video)

YoungBoy Never Broke Again – Hypnotized (Official Video)

YoungBoy Never Broke Again – Hypnotized [Official Music Video]

“4Respect 4Freedom 4Loyalty 4WhatImportant” available now! Stream/Download: https://youngboy.lnk.to/4WhatImportantID

Subscribe for more official content from YoungBoy NBA: https://youngboy.lnk.to/Subscribe

Connect with YoungBoy Never Broke Again:
http://www.youngboynba.com
https://www.facebook.com/nbayoungboy

https://www.instagram.com/nba_youngboy

Directed by Louie Knows
(https://www.instagram.com/louieknows)

The official YouTube channel of Atlantic Records artist YoungBoy Never Broke Again. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

#YoungBoyNeverBrokeAgain #Hypnotized

You may also like...

60 Responses

  1. Stephen Curry Jr. says:

    First it was traumatized

    Now its hypnotized

  2. RAP WORLD says:

    Like if NBA young is better than the 6ix9ine

  3. DatBoy Swagg says:

    One person im loving nobody I’m trusting I’m straight out the trenches I’m thuggin

  4. Nicolas says:

    Temporary time, dope lamp, hypnotized all better be on 38 baby 2❌🧒

    • iiHex ? says:

      Hell naw 38 baby 2 finna be a banger

    • Shux says:

      He’s right lol, it’s cool n all but if this is 38 baby 2 then it dont live up to 38 baby. The first 1 is a classic

    • JohngulWest Baby says:

      Shux all them banger ass snipets are on 38 baby 2. He just dropping this to keep us entertained.

    • Shux says:

      +JohngulWest Baby Nah, YB dont drop music like this unless its for a project, and the only project he been teasing like that is 38 Baby 2. These songs gon be on it and so are the snippets, but the project as a whole wont be anything as good as 38 baby. It would be cool if it had another name cuz for 38 baby.2. this aint it

  5. Bryan Mesquita says:

    No matter how much shit he talks about jania he still loves herπŸ˜‚. The past couple of songs he’s been talking about her. It’s just sad they won’t never be with each other againπŸ’―

  6. Willy Stroker says:

    I Swear To God Imma Like this Comment

    You gotta like it now, you swore to god.

  7. Quan & Claudia says:

    Whoever is reading this i hope you never go broke again β€ΌοΈπŸ’°

  8. Wavy Zak says:

    I hope whoever reading this get rich πŸ’°

  9. Mizuki Shadow says:

    did anyone notice Nba youngboy playing the Nintendo switch at 1:02 thats surprising he may b a rapper but i bet he b having fun

  10. EVT Dinero says:

    I actually wanna hear him make a bad song πŸ”₯πŸ”₯

  11. BM ThreeJay says:

    Ok He Surprised Me With This One 🀣🀘🏽

  12. BM ThreeJay says:

    Bruh He Got A Song For Every Feeling I Got 🀯

  13. keelo rock says:

    I love how he mixes singing and rapping together πŸ”₯πŸ”₯πŸ’―

  14. 2TiMeS says:

    2:14 on the left of youngboy / sauca walka legend in the making

  15. David Smith says:

    When she took the phone and he tried to get it back πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  16. Dalton Street baby says:

    Like If Youngboy got da rap game in a full nelson πŸπŸ’―πŸ”₯❗

  17. Dazion Hunter says:

    If I read this I will like this or god strike me where I standπŸ˜‚

  18. Yo Daddy says:

    Young boy has some loyal ass fans. This mans has 100 mil videos all by himself and he never be bragging like 69. I respect him for keeping it 100 and for his grind

  19. Jmattic 3221 says:

    Swear to god I’m gonna like this

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *